نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده!
سرخط خبرها

بازی لیگ برتر ۱۰ دقیقه بعد از اذان مغرب | روزه داران چه طور افطار کنند؟

  • کد خبر: ۲۲۰۵۱۱
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
بازی لیگ برتر ۱۰ دقیقه بعد از اذان مغرب | روزه داران چه طور افطار کنند؟
زمانبندی نامناسب بازی‌های لیگ برتر در ماه مبارک رمضان مشکلات بسیاری برای روزه داران به وجود آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برگزاری بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر مشکلاتی برای روزه داران به وجود آورده است.

درحالی که سازمان لیگ به راحتی می‌توانست برگزاری بازی‌های این هفته را با ۱۰ دقیقه تاخیر انجام دهد تا روزه داران حاضر در ورزشگاه‌ها بتوانند با فراغ بال افطار کرده و به فرایض دینی خود بپردازند، اما در کمال شگفتی شاهدیم که شروع بازی‌های لیگ برتر برای ۱۰ دقیقه بعد از افطار برنامه ریزی شده است.

این تصمیم گیری موجب شده که حتی برخی از برگزار کنندگان، داوران و مسئولان تیم‌ها برای انجام فرایض دینی و خوردن طعام برای باز کردن روزه خود با مشکل مواجه شوند.

زمانبندی نامناسب بازی‌های هفته بیست و دوم حتی نارضایتی برخی مسئولان تیم‌ها را نیز به دنیال داشت و روشن نیست که چرا سازمان لیگ چنین برنامه ریزی نامناسبی را در دستور کار خود قرار داده در حالی که وقت کافی برای برگزاری این بازی بعد از افطار وجود دارد.

سهیل مهدی یکی از مسئولان سازمان لیگ درباره چرایی برگزاری بازی‌های لیگ برتر دقایقی بعد از افطار سکوت اختیار کرده و درباره این تصمیم توضیحی نداده است، اما مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر لازم است سری به ورزشگاه‌ها محل برگزاری بازی‌ها بزند تا ببیند عوامل برگزاری، مسئولان و حتی برخی بازیکنان که روزه دار هستند چه طور دقایق کوتاهی مانده به شروع بازی افطار خود را باز می‌کنند و به فرایض دینی می‌پردازند.

در بازی استقلال و مس رفسنجان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد این دشواری به عینه دیده شد که بسیاری از روزه داران که در جریان برگزاری این بازی دخیل بودند_به خصوص داوران روزه دار_ چه طور به سختی دقایق کوتاهی مانده به شروع بازی افطار کردند. اینکه چرا زمان شروع این بازی ۱۰ دقیقه بعد از اذان مغرب به افق تهران برنامه ریزی شده سوالی است که پاسخ شفاف و قانع کننده سهیل مهدی را می‌طلبد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->